Fototapety, obrazy, naklejki, plakaty:  KURIER GRATIS   Promocja trwa do 22 listopada

Często zadawane pytania

1. Jakie produkty są dostępne w sklepie Foteks.pl?

Nasz sklep to przede wszystkim centrum dekoracji wnętrz. Można w nim dostać wszystko, co może odmienić wnętrze, co z pewnością już Państwo zauważyli. Foteks.pl oferuje obrazy na płótnie canvas, plakaty, fototapety, naklejki oraz szablony ścienne. Ponadto na specjalne zamówienie oferujemy zadruk wszelkiego rodzaju tworzywach do 5 cm grubości m.in. szkło, plexi, rolety.


2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

- Najprostszym rozwiązaniem jest wpisanie słowa kluczowego, które odpowiada poszukiwanemu zdjęciu, po czym my zamienimy je w wymarzoną fototapetę, obraz, plakat.

- Po znalezieniu interesującej fotografii kliknij w nią, a przeniesiesz się do formularza, w którym należy określić cechy wydruku.

- Następnie kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.




3. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Foteks.pl?

O szczegółach form płatności przeczytasz tutaj


4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?

Niestety nie wysyłamy paczek za pobraniem.


5. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszt wysyłki?

Czas realizacji zamówienia oraz koszt wysyłki znajdziesz tutaj.


6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Odpowiedź na to pytanie oraz dodatkowe wskazówki, co zrobić w takiej sytuacji znajdziesz tutaj.


7. Czy mogę zwrócić obraz, jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Odpowiedź na to pytanie znajdziesz tutaj.


8. Czy mogę zamówić inny format wydruku niż dostępne na stronie Foteks.pl?

Wystarczy skontaktować się w tej sprawie z jednym z naszych konsultantów pod numerem infolinii +48 609 76 8004 lub wysłać zapytanie pod adres info@foteks.pl.


9.  Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?

Naturalnie tak. W tym celu należy podczas składania zamówienia zaznaczyć taką opcję. Dodatkowo prosimy o dokładne opisanie w komentarzu, na czym mają polegać zmiany.

Koszt usługi wynosi 20 PLN.




10. Czy moje dane osobiste są chronione?

Działamy zgodnie z prawem i dlatego przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r „O ochronie danych osobowych” (Dz.U.Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Z naszą polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj.




11. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

W takiej sytuacji najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z porad doradcy online lub kontakt z nami za pośrednictwem naszej infolinii +48 609 76 8004, bądź wysyłając zapytanie drogą mailową na adres: info@foteks.pl.


12. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Dokładamy wszelkiej staranności, aby nasi klienci byli informowani na każdym kroku o tym, na jakim etapie realizacji jest zamówienie.

W celu uproszczenia komunikacji pomiędzy klientami powstały specjalne statusy zamówień:

- przyjęte - po poprawnie złożonym zamówieniu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o takim statusie.

- w realizacji - taki komunikat wysyłany jest w sytuacji, kiedy na naszym koncie zostanie zaksięgowana wpłata za zamówiony towar.

- w produkcji – status informuje o tym, że zamówiny towar trafił do wydruku.

- wysłane - Twoja paczka została odebrana przez firmę kurierską. Otrzymując taką informacje dostaniesz również numerem listu przewozowego, który ułatwi lokalizacje paczki do momentu jej otrzymania.




13. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Należy wziąć pod uwagę fakt, że zdjęcia, które prezentowane są na stronie Foteks.pl mogą różnić się w niewielkim stopniu od rzeczywistych kolorów wydruku, aczkolwiek tego typu zmiany mogą wynikać jedynie z indywidualnych ustawień Twojego monitora.


14. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. W takiej sytuacji proponujemy skorzystać z porad naszych konsultantów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu +48 609 76 8004, ponadto mogą Państwo kierować pytania na adres: info@foteks.pl.


15. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co zrobić?

Prosimy o jak najszybszy kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby nieporozumienie zostało wyjaśnione.


16.  Czy tusze oraz materiały użyte do wydruków nie są szkodliwe np. dla Dzieci?

Do wydruków stosujemy wyłącznie atestowane produkty, które są nieszkodliwe dla ludzi i środowiska.


17. Czy zdjęcie nie zniekształci się, jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?

Nie dopuszczamy do takich sytuacji. Warto wiedzieć, że jeżeli okaże się, że zdjęcie zostało zniekształcone z powodu zachwiania jego proporcji ze względu na podany rozmiar, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i zaproponuje stosowne rozwiązanie. Ostatecznie otrzymasz na maila podgląd proponowanych przez nas zmian do akceptacji. Należy pamiętać, że nigdy nie decydujemy o tym sami.